• 07458250935

منتخب تبلیغات مانند بسیاری از کمپانی‌های تبلیغات کلیکی که در کلاس جهانی حضور فعالی دارند، بر پایه Cost Per Click یا CPC است.
روش Cost Per Click یا پرداخت بر اساس هر کلیک به این مفهوم است که تراکنش مالی بین آگهی‌دهندگان، نمایش‌دهندگان و منتخب تبلیغات بر اساس کلیک محاسبه می‌شود. این یعنی برای نمایش بنرها تبلیغاتی، آگهی‌دهنده هیچ هزینه‌ای پرداخت نمی‌کند و نمایش‌دهنده نیز مبلغی دریافت نمی‌کند. بنابراین تنها کلیک‌ها هستند که ارزش مالی دارند.

باید توجه داشته باشید منتخب تبلیغات شما را در جذب مشتریان جدید یاری می‌کند. اما در نظر داشته باشید افزایش اثربخشی کمپین نیاز به تلاش شما هم دارد. ما به شما کمک می‌کنیم کاربرانی که به محصولتان علاقه‌مند شده‌اند را به خریدارانی سود ده تبدیل کنید. برای نمونه شما می‌ةوانید مواردی را در صفحه ی مقصد تبلیغات خود که اصطلاحا به آن صفحه فرود (landing page) می‌گویند اصلاح کنید. برای مشاوره درباره افزایش اثربخشی تبلیغاتتان با مشاوران ما تماس بگیرید.

از آنجایی که هر کاربر امکان ساخت چند کمپین را دارد، سیستم منتخب تبلیغات به نحوی طراحی شده که بتواند مبلغ پرداختی خود را به دلخواه بین کمپین‌های مختلف خود تقسیم کند یا تمام مبلغ پرداختی را به یک کمپین انتقال دهد. برای این کار وارد سایت شده و به بخش کمپین‌های من بروید. روی گزینه فعال کلیک کنید و گزینه پرداخت نشده را انتخاب کنید.
کمپین مورد نظرتان را فعال کنید. سپس به صفحه پرداخت منتقل خواهید شد؛ در منوی سمت راست، "اعتبار" (آخرین گزینه) را انتخاب کنید و با استفاده از این اعتبار (که مطابق با موجودی حساب شماست) کمپین خود را شارژ کنید.